Friday 28 December 2012

Post pertama



Salam jumaat and hello blogger semua, uollss uollss dah nak sekolah. 4 hari je lagi. yuhoooo! *muka teruja* Haa? dah beli buku, baju, kasut, beg ke idak? kalau belum cepat cepat lah dapatkan di pasar raya yang berdekatan ya ibu ibu bapak bapak semua yang ada disini, kahkahkah. ok ok back to entry "Post pertama"? haa? apa benda post pertama tuh kan? ok, sini aku cerita petang tadi aku suruh kakak buat blog baru. kenapa buat blog baru? ok, blog lama tuh buruk and macam budak budak sikit uollss kita tak nak lah ketinggalan zaman kan pastu benda benda dalam tuh buat aku rasa macam "errrr" centuhh ah rasa nak tukar blog baru je dan inilah blog baru tuh. simple tapi comel an eh eh? hahaha and inilah yang aku sukaaaaaaa love you blog :* ewahhhh. hahaha. Ok lah uolls tak tahu nak tulis apa dah ni dan sebenarnya pun tak focus sangat gua nak update ni sebab mata asyik menghadap tv ialah MaharajaLawakMega2012 kan jozan wey jozan haha ok stop mengedik,hahaha bila bila free kita update ya dan ringankan lah tangan yang putih lagi gebu korang tuh untuk follow kita ya.ihikk ihikk :p kbye Assalamualaikum :* #TeamJozanForever :)

No comments:

Post a Comment