Monday 31 December 2012

Falling in love!!





Hai readers ku yang comel lagi menawan, hari ni nak cerita pasal "Falling in love" uolls. Falling in love pulak? mengedik kan aku. tapi, siapa kesah, ini blog gua yang pegang kalau tak suka boleh diam diam. muwahahaha.ok stop gelak syafika dan lanjuttin perbicaraanmu dong. ok, siapa falling in love tuh? dengan siapa pulak? ada ke orang nak? hahaha. haa?ok nak cerita lah ni, semestinya lah aku orang yang falling in love tuh kan,dan dengan siapa pulak................ dengannnnnnnnnnnn............ tuuuuuutttttttttttt........... (numbor yang anda dail tiada dalam perhidmatan sila cuba sekali lagi) hahahaha, jk jk. k nak tahu kan dengan siapa? dengannnnn *bunyi dram* BIG BANG!!!!! wohooooooo!! "kenapa kpop?" "kau kan tak suka KPOP?" Ok, memang aku tak suka,tak minat dan menyampah dengan kpop tapi itu dulu, sekarang aku dah mula suka, minat, sayang, cinta dan tak menyampah dengan kpop uolls,dan sekarang aku maluu sbb pernah kutuk dan menyampah bila kawan kawan aku cerita pasal "kpop". *tutup muka* hehe. ok nak tahu tak macam mana aku boleh minat, suka, sayang dengan kpop? Sejak aku tengok running man yang awesome tuhhhh kan yang masa big bang datang kat running man tuh.... sejak tuh lah aku terjatuh hati dan jantung dengan big bang uolls. hahahah,sekarang ni kalau bukak youtube je tak sah kalau tak dengar lagu big bang. betul lah kata orang kalau tak kenal maka tak cinta, ewahhh. so, sekarang aku dah terpengaruh dengan kpop tapi AWAS! lembu lembu yang berkeliaran aku hanya minat BIG BANG sahaja harap maklum. hahahahaha. ok lah sebelum aku akhiri entry untuk hari ni tengok lah betapa comel nye big bang dengan aku. mueheheheh. *gelak gedik* Assalamualaikum :)

" I LOVE BIG BANG " <3 

No comments:

Post a Comment