Saturday 19 January 2013

Matematik





Hi, rindu blog hey rindu blog hey rindu bloggggggggggg......... yeah! akhirnya ada jugak masa untuk update blog. memang berjanggut lah kan aku tak update, bukan tak nak update memang nak sangat update tapi maklumlah tahun ni wa form 3 banyak gila gila homework pastu tuisyen lagi memang tak ada masa langsung nak bermanja manja dengan blog uolls.hahaha. ok lah actually *speaking gituwww* hari ni nak cerita pasal math."syafika ni sesakai jeee. math apakah?". awak awak ni sabar lah i baru nak cerita dah tanya tanya. baca je sampai habis baru tahu ye. *baling bantal*. ok apa tadi? math an? ok, senarnyaa kita ni kita ni kita ni   TAK PANDAI MATH uolls, :((( tapi sukaaaaaa math. acane tuh? aku dah cuba belajar belajar dan belajar tapi kenapa math tuh degil tak nak masuk dalam kepala otak aku ni dan susah gila nak paham.dah lah tahun ni PMR so, aku bertekad aku nak belajar math sampai pandai haruslah kan sampai pandai :') macam mana nak belajar math? siapa nak tolong aku ajarkan math?jeng jeng jeng................ aku bersyukur aku ada kakak yang lepasan pmr yang boleh ajarkan aku dan aku ada kawan kawan yang baik hati lagi menawan yang boleh tolong aku. itu je lah yang aku rasa boleh tolong aku pandai math. insyaallah :) cikgu raja kata "kalau kita berusaha, insyaallah kejayaan milik kita" :) Ok lah sampai sini dulu untuk hari ni, assalamualaikum. 


No comments:

Post a Comment